Klacht: geen goede afhandeling in de winkel ivm mijn kapotte waterkoker

op 31 januari 2014 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Defekte waterkoker teruggebracht naar kijkshop.
2 weken later werd ik gebeld dat hij niet gemaakt kon worden en ik een nieuwe waterkoker zou krijgen.
Vandaag naar de Kamerlingh Onneslaan 22 in Amsterdam gegaan Zegt de verkoper Jimmy dat ze hem niet meer hadden en ook niet meer binnen komt.Hij wilde me een ander uit laten zoeken.Ik vond dat er geen mooie waterkoker bij zat en vroeg mijn geld terug.Dat kon volgens hem niet dat waren de regels.
Hij zei ook hoelang heb je hem ik zeg vanaf juni 2013,Nou zegt de verkoper dan heb je toch wel een half jaar plezier van gehad. Ik dacht wat is dat nu voor antwoord. Ik drong toch op aan of de waterkoker niet meer binnen kwam. Hij is toen in het systeem gaan kijken en zag dat er online nog 11 waren.
Hij is gaan bellen of de bewuste waterkoker naar de Kamerlingh Onneslaan gestuurd kon worden.Dat kon ook niet.
Het duurde vrij lang. Terwijl ik stond te wachten was er nog een klant gekomen met ook een defekte waterkoker waarop ik hoorde dat deze klant zijn geld wel terug kon krijgen.
Waarop de verkoper Jimmy hem bij stond en tegen zijn collega zei dat er een andere gepakt kon worden.
Ik heb gevraagd hoe kan dit nou deze meneer krijgt zijn geld terug en ik niet. Waarop Jimmy zei nee mijn collega heeft het verkeerd gezegd. Ik voelde me een op dat moment wel in de maling genomen.
Een samenvatting:
Ik word gebeld dat de waterkoker niet meer gemaakt kan worden
en ik een nieuwe waterkoker krijg.
Kom in de winkel zegt verkoper Jimmy hij is niet meer te leveren komt ook niet meer binnen. Kon niet meer besteld worden.
Er is gebeld wordt er gezegd er zijn er nog 11 online
en de 17e week komen ze weer binnen terwijl hij hoog en laag beweerde een paar minuten daarvoor dat deze type waterkoker niet meer binnen kwam.
Terwijl ik nog stond te wachten of de waterkoker nog besteld kon worden. Zegt de verkoper Jimmy hier kan ik niets mee en ik geef U uw geld terug.
Dit vind ik geen goede gang van zaken.

Dat de belofte die zij mij telefonisch hadden voor gesteld na komen.
De defekte waterkoker die niet gerepareerd kan worden omgeruild zou worden voor 1 nieuwe waterkoker.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtwaterkoker