Klacht: gèèn goede aansluiting lijn 140 en aansluiting 119 in Delfzijl.

op 07 juli 2012 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 6 juli zou mijn moeder van 84 jaar bij mij een weekend op bezoek komen. Doordat de bus in Appingedam niet om 13.50 maar om 14.00 kwam, was er gèèn aansluiting in Delfzijl is hierdoor twee uur onderweg geweest wat ik een erg slechte zaak vind. Kan er onderling niet beter gecommuniceerd worden. Ik vind het maar wat dat je er twee uur over moet doen van Appingedam naar Winschoten.

Gewenste Oplossing:

Betere communicatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door riaharms33