Klacht: Geen goed verangend vervoer in Italie

op 08 mei 2016 over Mercedes in de categorie Automerken

Ik het afgelopen jaar met mijn Mercedes c klasse nieuwe type van 2014 naar Italie geweest onderweg ging mijn turboslang kapot .Ik heb meteen contact gezocht met Mercedes Nederland zij hebben voor mij een sleepdienst geregeld om mijn combinatie auto en caravan op te slepen deze valt dan ook onder de garantie .Tijdens het vervoer heeft de sleepdienst mijn ask koppeling van mijn caravan kapot gereden kosten 492,00 euro .Het vervangend vervoer wat ik kreeg was een Mercedes a klasse waarmee ik geen caravan kon trekken .het duurde 5 dagen voor mijn auto gemaakt was aangezien het 4 dagen duurt dat een onderdeel vanuit Duitsland in Italie is.Ik heb een caravan moeten huren deze kosten werden door Mercedes niet vergoed .het enige wat Mercedes vergoed heeft is de eerste overnachting in een hotel.En het allerergste vind ik nog dat de ask koppeling die de sleper kapot gereden heeft zijn excuses aangeboden heeft maar de kosten van 492,00 euro niet wil vergoeden .Zij vinden dat dit voor kosten is van de klant.De DAS rechtsbijstand is al meer dan 6 maanden bezig is voor een oplossing maar dit niet wil lukken . Mijn advies als je naar dit land gaat neem een goede reisverzekering want de garantie van Mercedes is erg slecht geregeld.

Ik ben tevreden als Mercedes de kosten van de ASK koppeling en de huur van de caravan die ik heb moeten huren vergoedkrijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mercedes over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas van Os