Klacht: geen goed antwoord abonnement is betaald van 08 05 t/m 7.o8-2016

op 30 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen krant ontvangen en als ik het doorgeeft dan word gemeld ;;dat ik niet in bestand voor komt

dit is het ongemak
ben van af 9 uur bezig om mijn klacht door te geven ook al tel, ..geprobeerd maar nul op reqest

Gewenste Oplossing:

tot nu toe waarde loos ik lees ook nog het parool bevalt me goed.

betere beantwoording van de klacht. !!! ????

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 juni 2016 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Miltenburg,

Bedankt voor ue bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant vandaag niet heeft mogen ontvangen en u problemen heeft ondervonden bij het maken van de melding.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw bezorgklacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. ZIj zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag.

Wat betreft het doorgeven van een bezorgklacht, kunt u dit telefonisch doen via 088-824-8241 of via internet door in te loggen op mijnmedia.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hr miltenburg