Klacht: geen gemelde reparatie uitvoering

op 27 januari 2014 over smartcare in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn samsung galaxys2 van 12-12 2012. Is al van af 29nov defeckt. Is nu voor de 3 keer met het zelfde probleem opgehaald door smartcare.IK heb meerdere malen op afspraken voor niks moeten wachten kwamen niet op afgesproken dag niet opdagen.Hij heb in middels de 3 leentelefoon.Nu is hij weer opgehaald met defeckt op 24 jan,jl.En dit loopt al van af 29 nov.

Gewenste Oplossing:

IK ben tevreden met een nieuwe telefoon,want het blijkt dat er meer stuk is alleen oplaad systeem. En telefoon was nog geen 1jaar oud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over smartcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over smartcare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henny1962