Klacht: geen geldteruggave

op 12 juli 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 12 juli 2016 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht die zij heeft geplaatst op klacht.nl hebben wij telefonisch contact met haar gezocht. Wij hebben het probleem telefonisch besproken en nu blijkt het niet om L'Oréal te gaan maar een ander merk. Mevrouw gaat dat merk contacteren. Geen probleem, kan gebeuren. Met Vriendelijke groeten van het L'Oréal Paris team

Alle klachten die gemeld zijn door André Verhaar