Klacht: Geen geldige licentie studiemeter

op 11 oktober 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 11 oktober 2017 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chris,

Wij vinden het vervelend dat u geen gebruik kan maken van uw digitale lesmateriaal!

Helaas kunnen wij op de door u gegeven gegevens geen account vinden in ons systeem. Heeft u voor ons uw klantnummer of postcode en huisnummer zodat wij u verder kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisajax020