Klacht: Geen geld terug, wel pakket retour

op 06 juni 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 mei bijna 200 euro betaald voor bestelde spullen. Deze ontvangen en op 19 mei (met Rack en Trace) retour gestuurd. Dit is op 22 mei ontvangen in Zwolle. Het vreemde is echter al dat er geen tijdstip van ontvangst bij staat (wat bij de meeste bedrijven wel het geval is). Het is nu 6 juni en mijn dochter zit nog steeds te wachten op haar 145 euro die ze retour moet krijgen. Voor haar bijna 3 maanden kleedgeld! Wat een smerige praktijken waarbij de doelgroep vooral jonge meiden zijn die hard moeten werken voor hun centen of niet veel te besteden hebben!

Gewenste Oplossing:

Ons geld binnen 3 dagen na ontvangst van het pakket retour op rekening.
In dit geval: VANDAAG geld terug op rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dierdonk