Klacht: geen geld terug voor niet geleverde torenventilator

op 10 september 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 3 aug. 2018 95,90 euro moeten betalen voor een bestelde torenventilator. Niet voorradig dus GELD TERUG moeten krijgen van Worldpay. Het is nu 10 september, maar nog steeds geen geld terug.
Schandalige afhandeling. Ik ben lid van Consumenten bond en ga daar dit verhaal vertellen. Ook Radar schakel ik in.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ik het geld op mijn rekening krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daalhof