Klacht: Geen geld terug voor geannuleerde reis

op 03 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een dagtrip Disneyland Parijs geboekt voor mijn dochters. (boekingsnummer 97971) Tot 2x toe werd deze afgezegd, dus 2x mijn kinderen teleurstellen. Vervolgens vraag ik mijn geld terug en dat wordt via de mail toegezegd, binnen 7 tot 10 werkdagen. Het is inmiddels ruim een maand verder en ik heb nog steeds geen geld ontvangen! Ik heb al heel veel keer gebeld met de klantenservice, waarbij ze zeggen dat er iets verkeerd is gegaan en dat ze het gaan uitzoeken, met de belofte dat ik word teruggebeld: NIET DUS!! ik ben nooit teruggebeld en ik blijf maar bellen en krijg steeds hetzelfde te horen! Ik ben het spuugzat! Ik wil mijn geld a 207,82 euro terug! Sinds gisteren (2aug 2017) is de klantenservice helemaal niet meer telefonisch te bereiken. Ze laten je eindeloos wachten met de mededeling dat je de eerstvolgende bent! En sinds vandaag hebben ze “ineens” telefonische storing en verbreken ze gewoon de verbinding!
Wat moet ik doen om zo spoedig mogelijk mijn eigen geld terug te krijgen?

Als ik mijn geld van de reis:207,82 euro, op mijn rekening heb staan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Distelbrink