Klacht: Geen geld terug ontvangen van retouren!

op 17 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,
Ik heb op 16 juni 2017 een pakketje retour gestuurd aan Boohoo – Zwolle en tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen!
Het gaat om tracking code: 3SKABA087538911.
Ik heb een formulier in moeten vullen met bewijs van retournering en krijg gewoon geen reactie!
Het gaat om een totaal bedrag ad. € 58,00.
Ik ben student en kan het geld erg goed weer gebruiken!!
Graag actie als het mogelijk is van jullie kant om mijn geld terug te krijgen!
Alvast bedankt!
Groet,
Anouk van den Berg

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gestort heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjvdberg