Klacht: Geen geld terug na tijdige annulering

op 28 mei 2020 over Natuurhuisje in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 26 mei heb ik een reservering geboekt bij nh, omdat ik 2 honden heb, heb ik die ook aangemeld bij de optie huisdieren, aantal: 2
Mijn reserveringsVERZOEK werd doorgestuurd naar de verhuurder ter beoordeling en eventueel goedkeuring.
Gisteravond 27 mei kreeg ik een mail met de mededeling dat de verhuurder akkoord was net mij. Reservering. Dus gisteravond 556 euro overgemaakt. Nu bekeek ik de reservering vanmorgen en bleken de honden er niet in vermeld. Na contact met verhuurder mogen bij haar geen huisdieren. Gelijk heb ik geannuleerd bij nh. Ik kreeg al vlot een mail terug dat ik 53 euro terug ontvang.
Dit kan toch niet!
Telefoon wordt niet beantwoord en de mail ook niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuurhuisje over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rianej4

3 maanden geleden - Hallo Robin, ik kreeg net een mail, dat ik het geld terugkrijg! Super

Alle klachten die gemeld zijn door rianej4