Klacht: Geen geld terug na slechte service via Groupon

op 16 oktober 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Vorige week heb ik een klacht ingediend bij Groupon over dienstverlening die ik via hen heb gekocht, namelijk een pedicure bij Veda Lakshmi.

Het was heel moeilijk om een afspraak te krijgen (ik werd niet teruggebeld/gemaild en de afspraak werd meerdere keren verzet). Toen ik eenmaal de behandeling had, bestond deze niet uit de onderdelen die werden aangeboden op internet (geen badje, geen massage, geen behandeling van likdoorns/eelt).

Tot dan toe dacht ik nog: nouja, pech gehad ik heb in ieder geval mooi gelakte nagels. Maar dit bleek ook niet zo. Aan het einde van de behandeling kreeg ik het gevoel dat ik snel weg moest. Ik heb toen gevraagd: weet je zeker dat de nagellak droog is? Dit is gecheckt, maar toen ik thuis kwam bleek de nagellak toch nog nat en mijn grote teennagels erg beschadigd (het ziet er niet meer uit). Ook kon ik de panty die ik droeg weggooien.

Ik heb de volgende dag naar de salon gebeld, maar kreeg geen excuses. De medewerker moest met een collega bespreken wat hun oplossing was, maar ik werd niet meer teruggebeld. Nadat ik hen zelf nog gemaild heb boden ze aan dat ik kon langskomen om de klacht te bespreken. Maar op dat moment was ik al zo teleurgesteld in hun kwaliteit van dienstverlening dat ik heb gezegd dat ik niet wil langskomen maar gewoon mijn geld terug wil. Ik heb hier geen reactie meer op gehad.

Toen heb ik contact gezocht met de klantenservice van Groupon. Zij bieden mij nu aan om te compenseren in ‘credits’ die je alleen bij Groupon kan besteden. Dit vind ik onvoldoende: ik moet kosten maken om een vervangende panty te kopen en bovendien heb ik geen interesse in een nieuwe dienst via Groupon.

Ik wil graag het volledige bedrag (in euro's) terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgesteld1234