Klacht: geen geld terug na retourzending fiets

op 12 augustus 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik heb een fiets gekocht voor mijn dochter van 4 jaar bij internet-bikes.com Die fiets was te groot en hebben wij zelf af gegeven bij giga-bikes in Tilburg. Een ontvangstbon gekregen voor goede ontvangst. Ik zijn nu van 30 april bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze komen ineens met de smoes dat de fiets beschadigd was en dat ik een deel vergoeding kan krijgen van 69,95 terwijl die fiets 155,0 euro gekost heeft. Nu besloten ik van de week dan die fiets maar op te gaan halen. want het is nog steeds van mijn bezit. Maar de fiets is ineens verdwenen en het enigste wat we krijgen dat is die vergoeding.Maar nu heb ik niets geen fiets geen geld

Ik ben tevreden als ik het volledige bedrag terug krijgt of de fiets terug.. Ik ben een alleenstaande moeder die er kei hard voor moet werken. Dit is heel veel geld voor mij daar kan ik met mijn dochtertje van 4 jaar 3 weken van leven

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Milou2011