Klacht: Geen geld terug na retourzending

op 02 november 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Toen ik de Aire Bra had ontvangen en geconstanteerd had dat deze niet aan mijn verwachtingen voldeed,heb ik het pakketje op 12 sept.j.l retour gestuurd naar Tommy,s teleshopping.
Nu zijn we meer dan 1,5 mnd verder en heb ik nog geen geld terug ontvangen op mijn rekening.Conform de voorwaarden zou dit binnen 1 mnd. moeten geschieden.
Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd hierover met Tommy,s teleshopping maar kreeg telkens te horen dat het geld werd teruggestort met de eerstvolgende storting.
Toen vroeg ik de dame die ik aan de lijn had waneer die eerstvolgende storting dan ging geschieden,nou dat kon ze me niet vertellen maar in ieder geval zo snel mogelijk.
Maar tot op heden dus nog niets ontvangen.
Het pakketje heb ik overigens met aangetekende post naar Tommy,s teleshopping retour gedaan,dus ik heb in ieder geval iets van bewijs.

Zo snel mogelijk en per direkt het geld terugstorten op mijn rekening!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 november 2011 om 16:17 geantwoord

Het bedrag wordt nog deze week over gemaakt op het bankrekeningnummer bij ons bekend.

Heeft op 08 november 2011 om 20:30 geantwoord

Tommy,s teleshopping had beloofd het geld deze week nog over te maken op mijn rekening en dat hebben ze ook gedaan,dus dan is wat mij betreft de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door nijntje80ppr