Klacht: DJI Zegt geen garantie na update brick

op 06 september 2016 over DJI Europe in de categorie Feest/Festival/Evenement

Goedendag

Mijn dji phantom 2 vision van 6 vluchten oud heb ik geupdate en daarna deed gaf de camera gfeen beeld meer naar de telefoon(opnemen en fotos maken werkt prima), het is een algemeen bekend probleem en er zijn diverse fora`s vol geschreven.(black screen)
Deze is aangeboden bij dji ter reparatie,nu krijg ik na onderzoek een factuur van 512 euro waarbij ik zelfs de bijgezonde accu zou moeten betalen.

De reden van afwijzing garantie is dat er een plakkerige substantie in het apparaat zou zitten.
Hier weet ik niets van en is door mij ook niet meer te controleren daar komt bij dat als die substantie er al zit het niet de oorzaak van het probleem is.
Want de camera deed het prima en gaf het beeld ook door naar de telefoon.

Dus graag een goede oplossing voor alweer een ontevreden klant.

Kosteloze reparatie en eventueel een gratis upgrade naar dji phantom 2 vision+,aangezien dit al meermaals gebeurd is door dji na dit probleem.

Reactie van de melder van de klacht Martijn De Keijzer

11 maanden geleden - Net een mail gehad van dji dat ze toch onderdelen kunnen vervangen in plaats de hele unit. Niet kosteloos terwijl dit toch echt een fout van dji is. Nu praten ze over waterschade wat absoluut niet het geval kan zijn. uiteraard accepteer ik ook deze oplossing niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn De Keijzer