Klacht: Geen geld terug na error bestelling

op 19 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 december twee kersttruien besteld. Maar tijdens het betalen met Ideal kwam er een error. Het geld is wel afgeschreven maar de bestelling was niet doorgekomen. Een van de truien was de volgende dag uitverkocht dus de bestelling is gecanceld. Op 4 december wel een antwoord gehad dat het terug betalen wel ‘even’ kon duren en tot op heden nog geen geld of antwoord terug gehad van Large.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

Reactie van de melder van de klacht Charlotte1988

6 maanden geleden - Na mailcontact is er beloofd dat ze het bedrag binnen 3 werkdagen overmaken. Ik ben benieuwd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte1988