Klacht: GEEN GELD TERUG NA DUBBELE AFSCHRIJVING.

op 27 juni 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Cheaptickets,

Mijn vader had een ticket geboekt. Echter was deze 2x afgeschreven. Hij had later 1 mail gehad dat de ticket geannuleerd is en dat hij het geld zou terug krijgen en heeft al 1x het bedrag terugekregen.

Echter wacht hij nog STEEDS (dit is de derde keer dat ik hierover bericht, het is al 3 weken geleden) op de tweede terugbetaling. Het is voor hem veel geld die hij nodig heeft. Ik hoor elke keer weer het zelfde gezeik. Als hij binnen 4 dagen het geld niet terug heeft op zijn rekening, ga ik er mee naar de media. Dit kan niet langer. Hij heeft het geld nodig, dit zijn dievenpraktijken.

Ik heb via messenger miljoenen berichten gestuurd, en krijg steeds standaard antwoorden zoals ‘de financiële afdeling is er mee bezig’. Dit gaat mij te ver.

Het gaat over boekingsnummer: CHNL-18809328

Groet,
Mira

Gewenste Oplossing:

Als mijn vader het geld terugkrijgt op zijn rekening binnen 4 dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mira Ab