Klacht: Geen geld terug na annulering van een bestelling

op 17 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Eind mei heb ik een vintage vloerkleed besteld op Groupdeal. Na weken wachten krijg ik een verkeerde vloerkleed geleverd. Bij de levering zag ik dat dus heb ik het niet aangenomen. Hierover heb ik meteen een mail naar Groupdeal gestuurd en ook gebeld. Ze hebben mij verzekerd dat het geld binnen vijf tot tien werkdagen getort wordt op mijn rekening ( inclusief vezendkosten). Het is inmiddels twee maanden verder en ik heb steeds mijn geld niet terug. Ik stuur ieder keer een mail en het antwoord blijft dat het zo het na moeten vragen bij de leverancier. Ik overweeg om juridische stappen te ondernemen. Juridisch kan dit echt niet.

Als mijn geld terug krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 18 juli 2016 om 14:39 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Onze oprechte excuses. Vermoedelijk hebben wij de retourmelding van ons verzendhuis niet ontvangen. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in orde maken.

Alles is zojuist doorgegeven aan de administratie en uw geld wordt z.s.m. teruggestort.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'. Indien u met iDeal heeft betaald staat het bedrag binnen vijf werkdagen op uw rekening. Creditcard bijschrijvingen zijn zichtbaar op uw volgende bankafschrift.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team GroupDeal

Heeft op 18 juli 2016 om 20:34 geantwoord

Ik ben pas tevreden als mijn geld daadwerkelijk op mijn rekening staat. Het bericht van Groupdeal is maar een herhaling van wat ik steeds heb gehoord van hun maar nooit is uitgevoerd. Dus eerst zien en pas dan geloven. Mijn klacht is in die zin nog niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Jeman

5 maanden geleden - Tot nu toe nog steeds geen geld terug. Ik ga een juridische procedure starten.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeman