Klacht: Geen geld terug gekregen na annulering

op 01 augustus 2020 over ML Tours in de categorie Reizen Algemeen

Ten eerste wil ik iedereen afraden om via ML Tours een ticket te boeken. Het BNN VARA programma BOOS is ook al gemaild omdat dit gewoon absoluut niet door de beugel kan.

Nadat mijn ticket was geannuleerd kreeg ik een mail dat ik kon kiezen tussen een voucher of een refund. In dat geval was mijn keuze vrij snel gemaakt. Ik koos voor de optie refund. Echter gaf ML Tours aan dat ze bezig waren met een tool om het gemakkelijker te maken voor de consument wat betreft het krijgen van een refund. We zijn inmiddels twee maanden verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug gekregen. Echter geven ze na veel mailcontact aan dat ze er bovenop zitten en ermee bezig zijn. Maar twee maanden gaan me toch iets te ver. Daarnaast is het een kwestie van geld terug vragen aan Transavia (aangezien ML Tours een tussenschakel is) en het geld vervolgens terug storten naar de consument.

Hoe dan ook, ML Tours is een dikke AFRADER!

Zodra ik mijn geld terug heb en dit gezeik achter me kan laten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ML Tours

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ML Tours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boosmeisje1