Klacht: Geen geld terug gekregen

op 12 augustus 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een shirt besteld bij ASOS, maar dit shirt was toch niet de goede maat voor mij. Ik heb op 20 juni dit shirt teruggestuurd. Nou is het inmiddels 12 augustus en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik ken de procedure en weet dat het tot 21 werkdagen kan duren. Maar ASOS is in dit geval echt veel te laat, en ze reageren zeer traag op mijn mailtjes. Ik voel me echt opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het geld wat ik betaald heb voor het shirt, terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nickverbruggen