Klacht: Geen geld terug bij retour artikelen!!

op 23 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Bij Gamma Barneveld onlangs voor ongeveer €2500 aan binnendeuren,verf,stoelen,gereedschap,deurbeslag enz gekocht. Bij de verkoop van de 7 binnendeuren overeen gekomen dat we de paumellen gratis kregen en dit vertegenwoordigde een waarde van €79. Helaas waren dit de verkeerde paumellen die we mee hadden genomen en wouden deze ruilen voor de goede paumellen. De Gamma in Barneveld had deze paumellen niet dus wou mijn vrouw de oude paumellen in de originele verpakking retour geven voor geld terug of een waardebon voor het bedrag €79. Wat schetst onze verbazing, de paumellen zijn gratis mee gegeven zei de assistent bedrijfsleider en hiervoor kregen wij niks terug! Ook geen waardebon voor dat bedrag of iets dergelijks. Op mijn verweer dat als we ze hier inleveren, ze de artikelen weer in de schappen leggen om te verkopen en ze er dus weer geld aan verdienen gaf de man geen verklaring. Alleen het antwoord dat hun het voor €0 mee gegeven hadden en er dus geen geld terug voor kunnen geven! Het feit dat we voor ruim €2500 aan spullen kopen en de €79 korting bedongen hadden was voor hun geen argument om geld retour te geven. Het kon niet want het was in hun systeem verwerkt als €0 waarde en daar kon niks retour op gegeven worden. Ik heb ze gezegd dat ik dit schandalig vind en dat ze zich moesten schamen om hoe ze met zoiets omgaan! Al met al een zeer ontevreden gevoel over de Gamma Barneveld!

Wanneer het gewoon retour kan en geld terug krijg of een tegoedbon van €79.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angened