Klacht: Geen geld terug

Amezzx op 30 augustus 2021 over ML Tours in de categorie Reizen Algemeen

Mijn moeder heeft op 1 augustus geboekt bij Ml Tours voor 2 personen van Al Hoceima naar Amsterdam (totaalbedrag van 583,00). Normaal gesproken is het heel normaal een bevestigingsmail te ontvangen, maar mijn moeder had deze niet ontvangen. In het reglement van Ml Tours stond ook in dat indien er geen bevestigingsmail is binnengekomen, je er vanuit kan gaan dat er geen vlucht is. Vandaar dat mijn moeder daarna meteen een andere vlucht had geboekt bij een andere maatschappij, dit had een collega van Ml Tours ook aangeraden. Ik ben nu al twee weken in contact met ze via de mail en ze komen telkens met dezelfde standaard dingen, dat ze de mail wel hebben gestuurd etc. Terwijl mijn moeder deze echt niet heeft ontvangen. Ook niet in haar spam. Al bijna een maand is verstreken en mijn moeder heeft haar geld nog steeds niet terug. Ik vind dit echt te gek voor woorden en het is niet bepaald zo dat mijn moeder het geld kan missen.

Het geld terug krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ML Tours

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ML Tours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amezzx