Klacht: Geen geld terug

op 16 mei 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin april een jas en broek besteld, was te groot. 17 april teruggestuurd. Alle bewijzen van DHL erbij, trackingnumber zegt dat die is afgeleverd bij het bedrijf. Ondertussen 8 weken verder, en geen geld terug. Gaat over 100 euro. Je kan geen normaal contact krijgen met een werknemer van het bedrijf, hele slechte service constant dezelfde vragen. Gewoon oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld van het bedrijf terug heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos2001