Klacht: geen geld terug

op 21 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 5 december een pakketje bij PostNL afgeleverd voor een retour hetzelfde deed ik met nog een ander pakketje van Boohoo op 8 december. Voor allebei het zelfde verhaal, nog steeds niet mijn geld terug wat in totaal 160 euro is en wat ik nodig heb. Baal hier zelf enorm van en vind het ook erg teleurstellend als dit gebeurd en ben ontevreden over Boohoo.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn geld wat ik bij Boohoo met het juiste bedrag keurig op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evanderbruggen