Klacht: Geen geld terug!

[email protected] op 15 oktober 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maand geleden heb ik mijn besteld item terug opgestuurd naar Asos omdat die te groot was. Wij zijn al 1,5 maand verder en heb nog steeds mijn geld niet ontvangen! Ik heb gemaild naar asos klantenservice geen antwoord terug gekregen! Ik ga er achteraan tot dat ik mijn geld terug krijg. Het gaat om een bedrag van 97 euro!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld zo snel mogelijk ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door