Klacht: Geen geld terug

op 15 juli 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juni heb ik een pakket t.w.v. €269,- getourneerd. Ik heb wel een email gekregen dat het pakket is aangemeld. Maar ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. De termijn is inmiddels al verstreken. Op berichten/emails word niet geantwoord. Ik vind het echt schandálig dat asos mensen niet te woord staat/niet antwoord; zeker bij zulke hoge bedragen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld teruggestort heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elinevw