Klacht: geen geld terug

op 06 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een jurkje besteld , was heel anders dan ik had verwacht dus terug gestuurd. Kosten gemaakt voor zowel levering als retour.
Maand geleden verstuurd , pakket is ontvangen maar heb nog geen geld retour

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het bedrag van het jurkje terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Reactie van de melder van de klacht Marjan-01

4 maanden geleden - Goedemorgen, Heb vanuit Engeland een mail van Boohoo gekregen. Zwolle is een tussenstation en zijn niet in de gelegenheid om geld terug te storten. Wel horen ze door te geven wanneer iets binnen gekomen is hoelang alles nog duurt voordat het definitief afgehandeld is. Op de website staat 14 dagen , volgens Boohoo is dat 28 ( omdat het vanuit Engeland komt ). Misschien ligt het probleem dus in Zwolle. Hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben. met vriendelijke groet, Marjan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan-01