Klacht: Geen geld terug

op 04 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 maanden geleden een bestelling geplaatst, toen het eindelijk kwam was het allemaal niet naar wens dus het pakket voor 26 mei terug gestuurd. Vorige week (na meerdere malen geprobeerd contact op te nemen) eindelijk bericht gekregen dat mijn pakket is aangekomen. Nog steeds geen geld ontvangen. Heb ze via Facebook benaderd maar ze geven aan dat het geld is overgemaakt en dat ik maar contact op moet nemen met iDeal. Ik heb even bij iDeal gekeken maar je kunt hierover geen contact met ze opnemen omdat het bij het bedrijf ligt. Dus het komt er op neer dat Boohoo zegt dat ze het over hebben gemaakt, wat niet zo is anders had ik het wel.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld weer terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arsk