Klacht: Geen geld terug

op 22 juni 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 24 mei voor 120EUR besteld met de intentie, wat ik niet pas/ of leuk vind kan ik retourneren. Op 30 mei mijn pakketje ontvangen en zoals verwacht aantal dingen vielen niet in de smaak. Op 3 juni de kledingstukken retour gebracht en op de track and trace nummer gezien dat Boohoo op 7 juni het pakket retour heeft ontvangen. Nu 22 juli nog steeds geen bevestiging ontvangen dat ze de goederen hebben ontvangen en ook mijn geld niet terug. Ik heb al meerdere e-mails in het Engels en Nederlands verstuurd via het contact formulier op Boohoo maar geen gehoor.

Als ik mijn geld terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Mrlies

2 maanden geleden - Na bijna twee maanden en heel veel berichten via facebook te hebben verstuurd heb ik nu dan eindelijk mijn geld terug gekregen. Ze vroegen steeds om bewijs, gelukkig had ik de track & trace bon bewaard. Ook vroegen ze om welke kledingstukken het ging terwijl ik al meerdere malen mijn ordernummer erbij had gezet, dus wat er met het pakketje is gebeurd is een raadsel.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrlies