Klacht: Geen geld terug

op 18 oktober 2016 over motoZoom in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 8-9-2016 bij motoZoom een bestelling gedaan en via bank betaald.
Nu was dit niet de goeie artikel. Ik heb deze dan weer terug gestuurd en dit is mij ook bevestigd door motoZoom.
Ze vermelden dat ik de terugbetaling binnenkort kon verwachten…na meer dan een week was het geld nog niet terug gestort, op navraag zeiden hun ze hadden mijn bsnkgegevens niet. Dus heb ik die doorgegeven. Weer een week later had ik het geld nog steeds niet. Weer nagevraagd , werd mij verteld de terugstortingen worden alleen op een dag gedaan en ik was net te laat. Dinsdag wilden ze dan alsnog het geld terug storten. Vandaag is vrijdag en ik heb mijn geld nog steeds niet terug…dat is toch te gek van worden

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug plus wat extra voor het ongemak

Alle klachten die gemeld zijn door Diana1673