Klacht: Geen geld terug

op 24 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

ik heb jullie meerdere malen gemaild aangaande een artikel die ik onlangs bestelde.
Deze was niet meer in voorraad en ik zou mijn centen ervan terug gestort krijgen op mijn rekening.
Ik heb tot nog toe geen geld terug ontvangen en heb jullie meerdere keren erover gemaild.
Ik heb nauwelijks antwoord ontvangen in begin en nu krijg ik totaal geen reacties op mijn mails die ik jullie schrijf. Het lijkt erop dat mijn mails gewoonweg genegeerd worden en mij met de probleem laat zitten en stikken

Het gaat om bestelling met nummer ; 24226423

2m 6.6ft micro usb lader opladen sync data kabel voor samsung s3 / s4 htc sony nokia

USD $3.49 x 1

multi-functionele portemonnee pu mobiele telefoon voor Samsung Galaxy S4 / s3

USD $12.99 x 2

Bovenste artikel heb ik ontvangen.
Maar de onderste artikel waarvan ik er 2 besteld en betaald heb, deze heb ik niet ontvangen
(multi-functionele portemonee voor samsung s3 / s4 )
Dit betekend dat ik een tegoed bedrag heb van 25,98 euro die ik graag terug wil

Ik hoop via dit schrijven verder geholpen te worden uiteindelijk deze probleem een oplossing te geven
Afwachtend op jullie reactie hierop,
mvg, Vitali

Enkel als ik mijn volledige som van de niet geleverde artikelen terug krijg
hetzij ; x 2 USD $12.99

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:17 geantwoord

Beste klant,

We informeren u dat wij inmiddels uw terugbetaling als Tegoed hebben overgeboekt naar uw Account op onze website. Als u deze wilt opnemen naar uw PayPal account/ Creditcard account, verzoeken wij u vriendelijk de onderstaande stappen te volgen.

1. Klik op de volgende link:

2. Klik daarna op de knop \"Opnemen\", vervolgens zal uw opnameverzoek op de volgende pagina verschijnen.

3. Nadat u uw opnameverzoek met succes heeft ingediend, zullen we het verzoek bevestigen binnen 3-4 dagen. Daarna zal het Tegoed naar uw Paypal/Credit Card account worden terugbetaald. De totale verwerkingstijd kunt u vinden door de volgende link te raadplegen :

Bedankt voor het winkelen bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Franvi
MiniInTheBox Klantservice

Heeft op 26 juli 2016 om 08:58 geantwoord

Ik heb op mijn laatste reactie nog geen verdere hulp of antwoord mogen ontvangen.
Met de geboden oplossing op mijn probleem kan ik niet veel, omdat het niet werkt.
Ik kan namelijk geen ''opnemen'' knop vinden op de pagina om te selecteren.
Kunnen jullie mij hierbij verder helpen ?
Met vriendelijke dank.

Reactie van de melder van de klacht bilitis

7 maanden geleden - Beste, Op bovenvermelde klacht heb ik nog geen oplossing mogen hebben Graag had ik Jullie verdere hulp hierbij gehad Afwachtend op jullie reactie, groet ik vriendelijk, Vitali

Alle klachten die gemeld zijn door bilitis