Klacht: Geen geld terug

op 04 april 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft steunkousen gekocht bij u.
Binnen korte tijd de ritsen van de kousen kapot.
Heb contact met u gehad zou of geld terug krijgen of nieuwe kousen krijgen.
Heb twee weken geleden de kousen opgestuurd koste me nog negen euro heb nog steeds niet gehoord en gezien.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of nieuwe kousen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

1 jaar geleden - Beste, Om inzage te krijgen in de klanten kaart van uw moeder en om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen ontvangen wij graag het ordernummer van uw moeder. Met vriendelijke groet, Team Tommy Teleshopping.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op de klacht.

Wij zijn dan ook genoodzaakt om de door u geplaatste klacht te sluiten. Indien u de klacht wenst te bespreken, kunt u een mail sturen naar klantenservice@tommyteleshopping.com

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door S Faber koch