Klacht: Geen geld retour na herroeping

tomwolder op 07 december 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 2 weken geleden aan Lidl laten weten dat ik het product wil retourneren. Omdat het een groot pakket is moet ik volgens Lidl wachten tot het wordt opgehaald.
Pakket is nog steeds niet opgehaald, en ik heb nog geen geld retour ontvangen.

Volgens Lidl: Je gratis retourzending gaat snel en eenvoudig!

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 december 2021 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

tomwolder

Heeft op 07 december 2021 om 12:20 geantwoord

Ik heb nog steeds mijn geld niet retour. De geboden \"oplossing\" is hooguit een belofte dat ik na 3 weken misschien mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door tomwolder