Klacht: Geen geld retour gekregen (bestelling van oktober 2017)

op 18 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij boohoo afgelopen oktober 2017 een bestelling gedaan, ik heb een deel gehouden en een deel teruggestuurd. Mijn zusje vertelde dat het geld retour gestort zou worden, maar pas na een lange tijd (ze had hier al ervaring mee). Maar tot heden heb ik nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik heb geduldig afgewacht, maar nu ik alle klachten hier zo zie dacht ik, ik stuur toch maar een berichtje. Nu is het voor mij klaar en wil ik gewoon mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alysss