Klacht: Geen geld retour bij annulering webshop

op 03 september 2018 over INC-Rolluiken in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er een rolluik handzender gekocht, betaald, kreeg een mail dat ze die niet op voorraad hadden, maar wel een 50% duurdere of ik die niet wilde, eigenlijk niet, maar toch mee akkoord gegaan, kreeg de bijbetalingsnota, bleek dat er nog btw bij kwam, verzendkosten(waar ze in eerste instantie ook btw over berekenden, kun je nagaan hoe slim ze zijn, mag wettelijk niet eens), al met al vond ik het te duur worden en heb ik het geannuleerd voordat het verzonden is, week niks gehoord, weer gemaild en ja het geld zou terug komen, na week weer niks, weer gemaild en nu was de man die de betalingen doet op vakantieen zou binnen een aantal dagen terug zijn en dan zou er worden terug betaald, 10 dgn later nog niks, nu op hoge poten gebeld en werd me medegedeeld dat zij het niet eens waren met dat ik het artikel geannuleerd heb en mijn geld niet terug krijg, wet of niet, ik heb gezegd dat ik deze wilde en annuleren is niet mogelijk, ze hebben blijkbaar nog nooit van een wet gehoord! ik moet de duurdere kopen!, dit is te zot voor woorden, pure oplichters zijn het, en hoe dan ook en op welke manier dan ook, mijn geld komt terug!, waardeloos bedrijf die denk zich niet aan de wet te hoeven houden, blijkbaar geen verstand van zaken doen, waardeloos, zijn er nog meerdere gedupeerde klanten van dit oplichters bedrijf? Kunnen we er samen langs gaan, kijken of ze dan wel betalen, van alles heb ik emails met bewijzen, dus….

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld terug komt en een schadevergoeding voor dat ik mijn tijd heb verdaan met domme mensen

Alle klachten die gemeld zijn door roham999