Klacht: Geen geld retour

op 11 oktober 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

E Hoover besteld en retour gestuurd (ongebruikt in de originele verpakking) op 14.9 aan het door Groupdeal aangegeven adres. Op 19.9 bevestiging ontvangen dat de gegevens van de retourzending ontvangen was. Het wachten was nu op de reactie van de leverancier. Dat zou het geld binnen 14 dagen op mijn rekening staan. Tot nu totale stilte en op vragen waar mijn geld blijft wordt er niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld heb. (bijna 300,-- euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 oktober 2016 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw Hoeder,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat geld nog niet is overgemaakt.

Het vervelende is dat wij nooit de terugkoppeling hebben ontvangen dat uw eHover retour is ontvangen. Wij zullen dit direct navragen bij de leverancier.

Met de bevestiging maken wij gelijk het geld over naar uw rekening.

Onze oprechte excuses.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:27 geantwoord

Goede morgen
Klacht is nog niet opgelost, heb het geld niet (nog niet) ontvangen.
m.vr.gr
Marjo Hoeder

Reactie van de melder van de klacht Marjo Hoeder

1 maand geleden - Goede morgen Nu ruim een maand verder na het retour sturen van de EHoover gedaan op 14.9 - 2 x bericht van Groupdeal dat ze er achterheen gaan, nog steeds geen geld retour en verder ook geen reactie van Groupdeal of de leverancier - is dit service?

Alle klachten die gemeld zijn door Marjo Hoeder