Klacht: Geen geld retour

op 08 juni 2016 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 mei heb ik mijn bestelling (besteld op 5 mei) retour gestuurd naar Nelly. Echter heb ik tot op de dag van vandaag nog geen bevestiging ontvangen en heb ik mijn geld nog niet terug gekregen. Ik vind dit heel erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juliakoekkoek