Klacht: Geen geld meer afschrijven

op 20 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie dat er afschrijvingen worden gedaan. Dit wil ik per direct stopzetten. Schrijf mij aub hiervoor uit. Mijn email is tristanexo@hotmail.nl

Graag zou ik ook de terugstorting willen ontvangen op rekening Nl67ABNA0246970472
T.I.C. Wiersma

Gewenste Oplossing:

als ik geld terug heb gekregen en een bevestiging dat het stop gezet is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 december 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-Dec-2017 De heer, mevrouw Wiersma per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Tristan98