Klacht: Geen gehoor via mail of telefoon

op 18 augustus 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

8 dagen geleden heb ik een mail gestuurd wat ging over een betaling.
Of ik daar uitstel voor kon krijgen, daarvoor heb ik ook al aantallen keren geprobeerd te bellen, maar de wachtrijen zijn constant zo lang, ik bel echt wel 4x per dag ofzo en ik kom er gewoon niet door heen.
6 dagen later nog steeds geen antwoord op mijn email, ik heb weer vriendelijk gemaild om te vragen of ze zo snel mogelijk op mij konden reageren, weer een aantal keren gebeld, maar het lukt gewoon niet.
Inmiddels heb ik al dik 20 euro extra aan kosten en dat was niet nodig geweest.
Ik heb mij meerdere keren van mijn goede kant laten zien, en als het betaald zou kunnen worden hqd ik dat gedaan, maar er wordt gewoon niet gereageerd, en daar wordt ik nu de dupe van en at vind ik niet eerlijk, en zeker niet netjes van afterpay.

Ik wil vandaag of morgen gebeld worden en tot een geschikte oplossing komen wat de extra kosten betreft.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:46 geantwoord

Beste mevrouw Hueting,

Hartelijk dank voor je bericht op klacht.nl. Excuses dat wij op dit moment lastiger te bereiken zijn als dat je van ons gewend bent. Wij werken druk aan een oplossing. Helaas is het mij niet gelukt telefonisch contact met je te krijgen. Ik zal daarom direct op je mail gaan reageren. Hopend je voor nu hier voldoende te hebben geïnformeerd,

met vriendelijke groet,

Tamara
Klachten Manager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door gdh