Klacht: Geen gehoor, geen opvolging afspraken

op 09 maart 2020 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Op 20 februari zijn mijn vluchten geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij. Op 21 februari heb hierover eerste contact met Opodo gehad. Zij boden een oplossing aan waar ik tevreden mee was, en beloofden contact met de luchtvaartmaatschappij op te nemen. En mij vervolgens binnen 48 uur te informeren. Ditzelfde verhaal kreeg ik vervolgens op 25 en 28 februari te horen. Op 2 maart was ik het zat en heb telefonisch contact gehad met Opodo Nederland. Ook zij deden een belofte, om die vervolgens niet waar te maken. Op 9 maart weer geprobeerd te bellen, uren in de wacht gestaan maar geen gehoor.
Dit kan echt niet. Ik heb dringend een oplossing nodig, en Opodo weet dit al een maand.

Met de oplossing zoals besproken op 21 februari. Vervangende vluchten op zelfde datum. Gegevens van deze alternatieve vluchten zijn bekend bij Opodo....

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels2020