Klacht: Geen gehoor bij klachten?

op 30 juni 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Ik heb een onderhoudscontract voor scootmobiel.Dit contract moet 1 jaar op voorhand betaald worden. Dus ik heb in januari 2017 betaald voor onderhoudsbeurt uit te voeren in 2018 . Maar het onderhoud voor 2017 is niet gebeurt ? Het is niet mogelijk om met deze firma een afspraak te maken om reden dat men in Deurne NIET wil of kan en men stelselmatig de klant doorverbindt met een nummer in Nederland waar de telefoon nooit opgenomen wordt.
Ik werd op donderdag 29/06/2017 opgebeld door de firma met de mededeling dat het onderhoud op vrijdag 30/06/2017 zal plaatshebben tussen 12u en 17u te Middelkerke waar ik mijn tweede verblijf heb. Als ik dan ter plaatse ben 11u vind ik het naamkaartje vande technieker en kan men op firma hieraan zogezegd niets doen en verbindt men mij weer met een nummer in Nederland waar de telefoon nooit beantwoord wordt ! Dat duurt nu reeds vanaf januari tot heden . Voor een onderhoud dat reeds werd betaald in januari 2016!!!

Als het onderhoud jaarlijks kan plaats hebben op de afgesproken tijd en plaats en van de eerste keer!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herzele van D