Klacht: Geen gehoor bij beter horen

op 20 januari 2014 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn dementerende vader heeft ruim 3 jaar geleden gehoorapparaten aangeschaft bij Beter horen, hij klaagde vanaf het begin dat hij niet goed hoorde, vooral 1 apparaat hielp niet zei hij, deze deed hij dan ook niet in. Wij zijn vaak terug gegaan naar de winkel maar zij zeiden dat de apparaten goed waren. Nu was ik het zat een paar weken geleden en ben naar een andere winkel gegaan met hem, hij kreeg daar andere apparaten met op maat gemaakte oorstukken, en eindelijk hoort mijn vader nu goed hij is verbaast dat als hij spreekt dat hij zijn eigen stem kan horen, mijn vader heeft doordat hij niet goed is opgemeten al 3 jaar in een isolement geleefd, en dat vind ik schandalig, zij hebben hem nooit de juiste apparaten aangemeten dat getuigd van weinig kennis. Voor mijn vader betekend het ook dat dit hem €3500,- kost. Ik heb een mail gestuurd naar Beter horen met deze klacht maar krijg hierop geen reactie.

Ik wil in ieder geval een deel van het bedrag terug wat de oude apparaten hebben gekost en een passende reactie van Beter horen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door liltje