Klacht: GEEN GEHOOR

op 15 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

mijn klacht is dat ik al een week lang telefonisch contact probeer te leggen met van dijk maar dat ik tot op heden nog geen contact heb kunnen krijgen , om mijn probleem te kunnen oplossen , omdat ik tot 2 maal toe een half uur lang aan de telefoon heb gezeten zonder succes en al meerdere malen een e-mail heb verzonden met daarin het verzoek of ze een oplossing kunnen voor mijn probleem

als ik contact heb gehad met een van de medewerkers van
Van Dijk Educatie en ze mij hebben kunnen helpen met het oplossen van mijn probleem

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 jaar geleden - Beste Abdel, Op dit moment is het heel druk in de telefoon, daarom wordt dit ook aangegeven als je naar ons belt. Graag willen wij jou helpen. Je kunt een mail sturen naar jdvries@vdcl.net. Ik zal deze mail dan persoonlijk behandelen. Met vriendelijke groet, Van Dijk Educatie Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 15:18 geantwoord