Klacht: Geen gehoor!

op 05 juli 2019 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik probeer al zeker een jaar contact op te nemen met Syncasso maar telkens lukt dit niet. Mijn schulden via FBTO zijn zo hoog opgelopen dat ik nu beslaglegging heb op mijn rekening terwijl mijn enige inkomstenbron studiefinanciering is (dat ook nog eens voor de helft geleend geld is).

Meerdere malen proberen te bellen. Verbinding wordt na half uur wachten gewoon verbroken. Mails wordt niet op gereageerd. Mijn schulden lopen op en krijg hierdoor nog meer betalingsachterstanden bij andere bedrijven zoals VGZ. Kan ook mijn schoolgeld hierdoor niet meer betalen.
Schandalig bedrijf!!!!

Fatsoenlijk contact met Syncasso en een fatsoenlijke regeling zo erg fijn zijn. Door hun lopen al mijn schulden op en kan ik niks meer betalen, terwijl mijn enige inkomstenbron studiefinanciering is.

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door ShirDiana