Klacht: Geen gebruik kunnen maken van Tele 2 diensten.

op 26 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 1 augustus maandagmorgen om 09.16 zijn bij ons alle drie de diensten uitgevallen Int..TV.. en bellen. Na minimaal 15 keer te hebben gebeld, zijn wij uiteindelijk op donderdag 11 augustus( ja zo lang kan het duren blijkbaar) weer aangesloten. Tot mijn grote verbazing sturen jullie mij nu de rekening van augustus, met vermelding van het volledige bedrag. Na alle ellende die we hebben gehad, het steeds weer voor de gek gehouden worden vooral door KPN, er is nl 5 maal een belofte gedaan over een vier uur terugbel aktie, waarvan ze er niet een zijn nagekomen, met het gevolg dat we zo vaak zelf hebben moeten bellen wat me via mijn eigen provider het nodige heeft gekost.
Ik verwacht van U dan ook een behoorlijke tegemoetkoming,voor alle kosten,ongemak, en vooral ook de diensten die ik niet heb kunnen doen,( omdat ik van huis uit mijn functie binnen de centrumraad verricht). Al met al een grote ellende, in de hoop snel iets van u te mogen vernemen over een passende vergoeding.

MHW Gaal
De Omloop 1
5801MH Venray
0630420206

Na een fatsoenlijke vergoeding.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gaal-martens