Klacht: Geen garantie op software fout

op 09 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mij nexus 5x opgestuurd naar dynafix omdat deze vast zit in een bootloop. Hij start dus continu op zonder echt aan te gaan zegmaar. Nu is dit een bekend probleem bij de nexus 5x en is lg hiervoor ook aangeklaagd. Nu krijg ik dus een prijsopgave voor de reparatie omdat er een barst zit in mijn scherm. Daar bovenop ben ik meer geld kwijt om iemand überhaupt aan de lijn te krijgen dan wat het kostte om mijn toestel op te sturen. En nu willen ze nog eens 40 euro ontvangen om mijn toestel ongerepareerd terug te krijgen.

Ik ben tevreden als mijn telefoon gerepareerd word binnen de garantie. Zoals beloofd door de verkoper

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 juli 2017 om 11:55 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 06 juli 2017 om 12:31 geantwoord

Er is niks opgelost! Ik sta nogsteeds in mijn recht, het probleem is softwarematig dat is de fout van lg. Het feit dat mijn scherm gebroken is heeft daar niks mee te maken. Ik vind dat jullie dit als smoes gebruiken om onder de garantie uit te komen

Alle klachten die gemeld zijn door Jamaarkan1