Klacht: Geen garantie na “opeens een kras”

op 10 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dezelfde als die van zo vele anderen….Mijn 4 maanden oude toestel viel met Pasen uit en wilde niet meer aan. Opgestuurd naar Dynafix op verzoek van Belsimpel. Kreeg bericht terug dat er een kras op het scherm zou zitten en er dus geen garantie zou zijn. Wel konden ze het voor een exorbitant bedrag repareren….mijn toestel is in onbeschadigde staat door mij opgestuurd, zelfs de screenbeschermer zat er nog op. Na mijn beklag te hebben gedaan volgde een zgn second opinion. Met hetzelfde resultaat. Nu tijd voor volgende stappen. Ik verzamel daarvoor soortgelijke verhalen van andere gedupeerden. Op internet staan er helaas genoeg.

Gewenste Oplossing:

Een kostenloze reparatie van de opstartproblemen (=garantie) en een kostenloos nieuw scherm (zonder kras opgestuurd) of mijn aankoopbedrag retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door anneliesnienhuis@gmail.com