Klacht: Geen garantie

op 04 april 2013 over nagelkraam.nl in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb eind Februari 2013 een starterspakket gel nagels gekocht bij Nagelkraam. Al bij het derde gebruik van de UV lamp werkten 2 van de 4 lampjes niet meer.
Ik heb de lampjes onderling verwisseld om te zien of de lampjes stuk waren of dat er een ander probleem was.
Enfin, het probleem blijkt in het apparaat te zitten.
Nagelkraam liet mij weten ( nadat ik hen hier 2 x over gemaild had )geen garantie te geven op de tunnellamp.
Ik heb geantwoord dat ik dat heel hard en a-zakelijk vind.
En dat ik me afvraag of dit juridisch gezien zelfs wel mogelijk is.
Ik heb hen laten weten diverse instanties hierover te zullen raadplegen.

Ik zou tevreden zijn als mijn tunnellamp ( zonder de TL's ) ingeruild zou worden voor een nieuwe tunnellamp.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door nagelkraam.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat nagelkraam.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - U heeft op 23 februari 2013 een pakket besteld. U mailt voor het eerst op 30 Maart 2013. Op de lamp zit een garantie van 4 weken (zie onze algemene voorwaarden). Wij wilden nog graag buiten deze termijn compenseren, echter na dreigende mailing zien wij helaas van het tegemoetkomen af.

nagelkraam.nl

Heeft op 04 april 2013 om 19:35 geantwoord

Op de lamp zit een garantie van 4 weken (zie onze algemene voorwaarden).
zien wij helaas van het tegemoetkomen af.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van nagelkraam.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sylviaevers