Klacht: geen fotoboek ontvangen, wel betaald

op 09 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 24 juli 2012 heb ik via Aldi Fotoservice digitaal een fotoboek besteld. Na het doorsturen van de foto’s ruim 20 minuten heb ik via Ideal (KN: 9020362998_31064 0050001016945974 24-6-12 16:16 PHOTO ORDER 310648999 ING BANK INZAKE MEDION/ALDIFOTO) betaald. Ik heb niet zoals voorgaande malen na de bestelling een bevestiging van de bestelling via de mail ontvangen. Nu ik na deze bestelling nog geen fotoboek heb ontvangen verneem ik graag van u, of mijn bestelling gearriveerd is en of ik mijn fotoboek nog zal ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zo niet, wil ik graag het betaalde bedrag terug en zal ik alsnog een nieuwe bestelling proberen te plaatsen, omdat ik het fotoboek vanzelfsprekend wel wens te ontvangen. Mijn e-mail is: mvnieuwenhuijze@hotmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door delang